Reklamacje
Proszę o zgłaszanie reklamacji na wadliwy produkt po zalogowaniu się na Państwa konto na www.babyandtravel.pl do danego zamówienia. Następnie przejść przez kolejne kroki kreatora reklamacji.
W zgłoszeniu proszę opisać powód reklamacji.
Jeżeli nie posiadają Państwo konta na stronie www.babyandtravel.pl prosimy o wypełnienie formularza >> ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Jeśli zaistnieje konieczność odesłania produktu - poinformujemy Państwa o tym mailowo.
W razie potrzeby proszę odesłać produkt wraz z nr zgłoszonej reklamacji na adres:
BABY&TRAVEL
ul. Jerzmanowska 17 bud. F1, pok. 116
54-530 Wrocław
W przypadku uznanej reklamacji w pierwszej kolejności wymienimy towar na wolny od wad, naprawimy lub w uzgodnieniu z klientem obniżymy jego cenę. Produkt zostanie odesłany na adres dostępny w zamówieniu lub wskazany w formularzu reklamacji.
Jeśli naprawa lub wymiana na nowy produkt będzie niemożliwa lub wymagać będzie nadmiernych kosztów, na wskazane konto zostanie wysłany przelew pieniężny.
Nie są przyjmowane reklamacje za pobraniem. Nie wypłacamy gotówki przy uznaniu reklamacji.
UWAGA! Prosimy o przesyłanie reklamowanych artykułów po wcześniejszym wyczyszczeniu ich i osuszeniu – produkty brudne, zaniedbane i niewyczyszczone nie będą podlegały reklamacji.