Uśmiechnięta dziewczynka z dwoma warkoczykami i w czerwonej koszuli stoi za zabawkowym zestawem do herbaty ze zwierzęcymi wzorami. Na szarym stoliku obok leżą paczki chusteczek Kinder by Nature, które czekają na swój własny test konsumencki. Kolorowa mapa świata zdobi ścianę.

Wielki Test Zabawek – dzieci mają głos!

Cel badania

Do naszego kolejnego badania konsumenckiego postanowiliśmy włączyć użytkowników najbardziej zainteresowanych ofertą zabawkową – dzieci. Dowiedzcie się czemu służą opinie najmłodszych uczestników testu i jak w ich oparciu poszerzamy ofertę Baby&Travel.

Co wykazało badanie

W teście wzięło udział 25 dzieci w różnym wieku. A to dlatego, że nasi mali testerzy otrzymali produkty z różnych marek – dostosowane do ich wieku         i umiejętności. To badanie miało na celu uświadomić rodzicom i nam samym, jakie cechy w zabawkach cenią sobie najmłodsi użytkownicy. Pokazało też, że dzieci uwielbiają tworzyć i mają niezwykłą wyobraźnię, a do zabawy nie potrzeba im wymyślnych mechanizmów.

Każdy z uczestników testu, oceniał zabawkę na swój sposób. Niektórzy od razu zabrali się za zabawę, inni szczegółowo opisali, co odkrywają w produkcie i co im się w nim podoba. Dzięki najszczerszej możliwej ocenie, dowiedzieliśmy się, co w naszych zabawkach jest dla dzieci największą frajdą. Poza tym poznaliśmy też przeciętny czas użytkowania zabawki i jej wpływ na nastrój użytkownika.

Testy takie jak ten, dają nam wiele wiedzy na temat naszego własnego portfolio. Chcemy je rozwijać tak, by każdy zakup w sklepach naszych klientów, był trafiony, a każde zamówienie, stało się intratną inwestycją.

Przykładowe opinie naszych testerów

Dziękujemy wszystkim dzieciom za udział w badaniu!