Reklamacja

W celu złożenia reklamacji w naszym sklepie prosimy o poinformowanie pracowników sklepu o chęci złożenia reklamacji, a następnie pobranie i wypełnienie poniższego formularza oraz odesłanie go wraz z reklamowanym  towarem (prosimy o dołączenie dowodu zakupu – paragon, faktura lub potwierdzenie przelewu)  na adres biura firmy:

BABY&TRAVEL Sp. z o.o., ul. Jerzmanowska 17, 54-530 Wrocław

Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Po otrzymaniu towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z opisem firma Baby&Travel Sp. z o.o. jest zobowiązana do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany o decyzji telefonicznie lub drogą mailową.


 

 

                                                                                                           

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel